Üldtingimused

 
Peale tellimuse kinnitamist on kliendil õigus tellimusest loobuda nii kaua, kuni seoses kõnealuse tellimusega pole ettevõtte teinud kulutusi. See tuleb kliendil välja selgitada tellimuse tühistamisel. Tehtud kulud tuleb ECCOMile kompenseerida.
 
Kui tegu oli ettemaksuga, siis loobutud tellimuse eest kannab ECCOM raha tagasi (arvestades maha tellimusega seotud kulutused, kui need eksisteerivad). 
 
Tellimuse kinnitamise aluseks on alati kokkulepitud hind, maht, materjal ning orienteeruv tarneaeg. Kui töö hind ei ole teisiti kokkulepitud, on ECCOM OÜ tunnihind EUR 40+KM ning minimaalne tellimuse maht 20+KM. 
 
Kõik hinnapäringud ning tellimused registreeritakse. Kõik tööjoonised säilitatakse tähtajatult. Hinnapäringutele vastatakse ning tellimuste kinnitused saadetakse kuni kuni 5 tööpäeva jooksul (nt puhkuste perioodil venib vastamine pikemale ajale), reeglina 24-48 tunni jooksul. 
 
Kui selgub, et töö on hinnastatud valesti ning kahjumlik, on ECCOMil õigus tellimuse hinda muuta, kuid seda kooskõlastatult kliendiga. 
 

Garantii

 
Ettevõtte eesmärk on tarnida kvaliteetseid tooteid. Reeglina on ECCOMi müüdavatel seadmetel 2 aastat garantiid ning toodetud detailidel kuus kuud. Võimalikud on erandid, sellest teavitatakse alati klienti. Sealjuures vastuväited arvele ja algsele kauba kvaliteedile on kohustuslik esitada 7 tööpäeva jooksul peale kauba üleandmist. 
 
Garantii kehtib tootmisvigadele normaalse ning tavapärase kasutuse puhul. Kliendi poolt valitud ebasobiva materjali korral ning ümberehitatud toodetele garantii ei kehti. Garantii ei kehti mittesihtotstarbelisest kasutamisest tingitud vigadele.
 
ECCOM kontrollib toote ning annab oma hinnangu, kas toode läheb garantii alla. Kui jah, siis ECCOM parandab või asendab selle identse või samaväärse tootega. ECCOM vastutab toote remondi-, asendus- ja transpordikulude eest, kui toode läheb garantii alla.